لیست کلینیک های کاشت مو در شیراز

اگر به دنبال لیست کاملی از مراکز و کلینیک های کاشت مو شیراز هستید برای راحتی شما لیستی از این مراکز کاشت مو در شیراز به همراه ادرس و شماره تلفن انها را جمع اوری نموده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.
لیست کلینیک های کاشت مو در شیراز

مراکز کاشت مو در شیراز

یکی از مهم ترین موارد در جذابیت و زیبایی افراد داشتن موهای پر پشت است. اگر قصد کاشت مو در شیراز را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چرا که بهترین کلینیک های کاشت مو شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که میدانید کلینیک‌های زیبایی بسیاری هستند که در زمینه کاشت مو مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل یافتن بهترین مرکز کاشت مو شیراز کاری دشوار است. وب سایت شیراز رویداد در این مطلب لیست کاملی از کلینیک های کاشت مو در شیراز را به شما معرفی می کند که می توانید مشخصات هر کدام رو مشاهده کنید.

همچنین با توجه به حساسیت بسیار بالای کاشت موی طبیعی و مسائل و مشکلاتی که بعداً ممکن است به وجود آید، توصیه میشود که این کار توسط متخصص پوست و مو انجام شود زیرا متخصص پوست و مو صلاحیت های علمی و عملی لازم جهت انجام کاشت موی طبیعی را دارا می باشد.

کلینیک زیبایی دکتر امامی

کلینیک تخصصی زیبایی و درمان قطعی زگیل تناسلی دکتر امامی در شیراز معالی آباد
کلیه خدمات زیبایی توسط پزشک ویا زیر نظر پزشک در کلینیک زیبایی انجام میگیرد.
زیبایی خودتان را در محیط غیر از کلینیک زیبایی به خطر نیاندازید.
مشاوه زیبایی و سلامت ۲۴ ساعته در چت و تماس تلفنی
کاشت مو ی سر ابرو و ریش با جدیدترین متد روز دنیا
زیر نظر پزشکان مطرح شیرازی با سابقه بیش از ۱۰ سال
لیزر مو های زائد با قوی ترین دستگاه های ۲۰۲۲
دایود۴۹۰ الکس۵۹۰ و کندلا۷۹۰
الکترولیز مو های سفید۶۵
برداشتن خال های قدیمی و کک و مک های پوستی۵۰
ضایعات پوستی زیگیل و میخچه از صورت و بدن۲۰۰
درمان قطعی زیگیل تناسلی خانم ها و آقایان۱۵۰
با راهکار های سه گانه لیزر آر اف فرکشنال و کرایوو
درمان قطعی و تضمینی ریزش مو۶۰۰
بوتاکس مصپورت ۷۰۰و دیستون ۵۰۰تضمینی با ماندگاری بالا
رفع دائمی چین و چروک و کک و مک های پوستی صورت و بدن۳۰۰
ژل لب ژل گونه و زاویه سازی صورت۷۰۰ الی ۲.۷۰۰
روشن سازی پوست نواحی مختلف صورت و بدن۶۰۰
اصلاح فرم بینی و لیفت ابرو۷۰۰
رفع دائمی گودی و کبودی زیر چشم ۲۵۰۰
برداشتن پف پشت پلک ۷۰۰۰
فیشیال تخصصی و پاکسازی پوست۵۰۰
با سه شعبه در شرق و غرب و مرکز شیراز

موقعیت : معالی آباد خیابان رهبر ماه کوچه یک
منقضی شده


کلینیک زیبایی ارم شیراز

ارائه خدمات زیبایی توسط کادر مجرب :
کاشت مو ابرو با جدیدترین متدهای علمی
تزریق بوتاکس
تزریق ژل
اصلاع فرم بینی
زاویه سازی و مدلینگ صورت
مزوتراپی پوست و مو

منقضی شده


دکتر مهشاد زارع

کاشت مو به روش FIT وFUT با بالاترین تراکم در مجهزترین کلینیک های شیراز / همراه با PRP و مزوتراپی جهت تقویت و جلوگیری از ریزش مو کاشته شده /ميكرونيدلينگ / مزوتراپي / مزووايت / ميكروبوتاكس / لاغري موضعي / پلاسماجت / حلزون تراپي / زالو تراپي

موقعیت : لطفا تماس بگیرید
    


جهت درج نام و اطلاعات کسب و کار خود به صورت رایگان در لیست بالا ( لیست کلینیک های کاشت مو در شیراز ) با ما تماس حاصل فرمایید

بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

در این پست لیستی از بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از نظر مردم را همراه با چند نمونه آورده‌ایم تا بتوانید برای انتخاب کلینیک مورد نظر خود راحت‌تر تصمیم‌گیری نمایید. برای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در شیراز باید چند مورد را از جمله رضایت مراجعه کنندگان، سابقه فعالیت، مجوزهای پزشکی و داشتن کلینیک مطابق استاندارهای لازم را در نظر داشته باشید. به راحتی با مقایسه پروفایل آنها بهترین دکتر های کاشت مو شیراز را می توانید پیدا کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کاشت مو در شهر شیراز

شیراز دارای بهترین کلینیک ها برای انواع عمل های زیبایی از جمله کاشت مو می باشد و افراد زیادی از سراسر ایران برای کاشت مو به شیراز سفر می کنند. کاشت مو روش جراحی است که با برداشت فولیکول ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو و پیوند آن ها به ناحیه گیرنده همراه است، منظور از ناحیه اهدایی، قسمت های پشت و کناره های سر است که تراکم موی خوبی دارند و موهای این نواحی نسبت به ریزش و تغییرات هورمونی مقاوم هستند و منظور از ناحیه اهدایی، ناحیه خالی از مو یا کم مو است. نکته بسیار مهم در خصوص کاشت مو این است که افرادی که خواهان انجام این روش هستند، باید بانک موی مناسبی داشته باشند تا نتایج ایده آل و طبیعی حاصل شود.

کاشت مو چقدر زمان میبرد

ممکن است شما هم کاشت مو را عملی دشوار و طاقت‌فرسا بدانید. این طرز فکر با توجه متغیر های مختلف می‌تواند صحیح و یا غلط باشد. به عنوان مثال روش کاشت مو انتخابی، تعداد گرافت کاشت مو و موارد متعدد دیگر از این قبیل می‌توانند در مدت زمان کاشت مو تأثیرگذار باشند.

کاشت مو چگونه انجام میشود

1- برداشت واحدهای فولیکولار مو

 در مرحله اول برداشت واحدهای فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو) انجام می شود. گرافت ها از بانک ما برداشته می‌شود. بانک مو محلی است که تمامی گرافت ها از این قسمت برداشته می شوند. در قسمت پشت سر هر فرد و در فاصله بین دو گوش، ناحیه ای به طول ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر با موهایی با تراکم بالا وجود دارد.

2- آماده سازی گرافت ها

اين مرحله نقش بسيار مهمي در ميزان بقا و زنده ماندن پيازهاي مو دارد. در اين مرحله باید از پيشرفته ترين دستگاه ها و ميكروسكوپ ها استفاده شود بطوريكه ميزان زنده ماندن گرافت ها و راندمان رشد آنها به بالاترین حد ممکن برسد.

3. کاشت گرافت

در اين مرحله گرافت های برداشته شده و آماده شازی شده به روشهای مختلف ( که به صلاحدید پزشک و مناسب با شرایط بیمار انتخاب می‌شوند) در محل گیرنده گرافت ها کاشته می‌شوند.

بهترین روش کاشت مو در شیراز چیست؟

روش‌های بسیاری هستند که برای عمل کاشت مو شیراز استفاده می‌شوند و انتخاب نوع آن به شرایط فرد و نظر پزشک و همچنین هزینه‌ای که برای انجام این جراحی در نظر گرفته شده است بستگی دارد. بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی در شیراز عبارت است از: کاشت مو به روش FUT، کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش ترکیبی

سن مناسب برای کاشت مو

سن مناسب برای کاشت مو در شیراز ۲۵ سالگی به بالا است. به این دلیل که رشد فرد تمام شده است. همه افرادی که موهای خود را در یک حادثه از دست دادند مانند آتش‌سوزی، جراحی و …. مناسب است. برای کاشت مو حتما در جلسه مشاوره شرایط خود را با پزشک در میان بگذارید و در صورت مناسب بودن همه شرایط می‌توانید کاشت مو را انجام دهید.

مراقبت های بعد از کاشت مو

  • آنتی بیوتیک خوراکی تا یک هفته بعد از عمل باید مرتب استفاده شود.
  • ناحیه برداشت مو لازم است بعد از روز اول تا یک هفته مرتب با شامپوی ملایم شستشو شود و روی آن پماد ترمیم کننده استفاده گردد.
  • برای انجام ورزش و فعالیت های بدنی بعد از یک هفته ممانعت خاصی وجود ندارد و برخی توصیه ها مبنی بر پرهیز از فعالیت ها ورزشی تا چند ماه غیر علمی و بی پایه است.
  • روز هفتم بعد از پیوند مو لازم است شستشوی کامل انجام شود. برای این کار باید کف شامپو را به مدت یک ساعت در روی ناحیه کاشت قرار داد تا لخته های خون کاملا نرم شوند و پس از آن زیر دوش با آب ولرم با کشیدن دست به آرامی شستشو شوند تا تمامی پوسته ها از ناحیه کاشت شده برداشته شوند.
  • استفاده از مولتی ویتامین های دارای زینک و ویتامین های گروه B تا چند ماه بعد از کاشت در رشد موها موثر است.
  • ناحیه پیوند مو در جلوی سر تا سه روز نیازی به شستشو ندارد و پس از آن در روزهای چهار الی ششم بعد از کاشت روزی یکبار با اسپری آب و شامپو بدون کشیدن دست شستشو شود.
  • بعد از شستشوی کامل سر و برداشته شدن پوسته ها از ناحیه کاشت بر حسب عادت هر فرد ممکن است روزانه یا یک روز در میان سر را شستشو دهد.
  • چنانچه لازم است به دلایل شغلی ساعت های طولانی در معرض آفتاب باشید پس از شستشوی کامل می توانید از کلاه استفاده کنید.

هزینه کاشت مو در شیراز

هزینه کاشت مو بر اساس روش کاشت مو در شیراز، باتوجه به امکانات کلینیک و بانک مو فرد متفاوت است برای اطلاع از قیمت کاشت مو در شیراز میتوانید با کلینیک های درج شده در لیست بالا تماس بگیرید تا از هزینه کاشت مو در شیراز مطلع شوید.