لیست باشگاه های تی ار ایکس TRX در شیراز⭐آپدیت 1402

لیست بهترین باشگاه های تی آر ایکس TRX در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها قرار داده شده است. برای شرکت در کلاس تی ار ایکس و اطلاع از هزینه کلاس تی ار ایکس در شیراز به صورت آنلاین با آنها در ارتباط باشید.
لیست باشگاه های تی ار ایکس TRX در شیراز⭐آپدیت 1402

لیست باشگاه های تی آر ایکس شیراز و بهترین باشگاه تی ار ایکس در شیراز را در این صفحه از سایت شیراز رویداد برای شما کاربران ورزش دوست قرار داده ایم. با دسترسی کامل به اطلاعات این باشگاه های تی ار ایکس شیراز می توانید شماره تماس، آدرس، ساعت کاری و خدمات آنها را مشاهده نمایید. ما با قرار دادن لیست کاملی از باشگاه های ورزشی TRX شیراز به شما این امکان را می دهیم که آنها را با هم مقایسه و انتخاب بهتری داشته باشید.

باشگاه دینامیت (ویژه بانوان)

لاغری و تناسب اندام ۱۰۰ درصد تضمینی زیر نظر مربیان مجرب و تحصیل کرده رشته علوم ورزشی

موقعیت : شیراز - خیابان عفیف آباد
    


باشگاه بدنسازی سناتور

موقعیت : شیراز - چهارراه زرگری - ساختمان بارانا
    


باشگاه انعطاف

تی ار ایکس / بدنسازی / بادی پامپ / ایروبیک

موقعیت : شیراز، فلکه زرگری به سمت قصردشت
  


باشگاه پریور

کراسفیت / تی ار ایکس / ایروبیک / امادگی جسمانی / بدنسازی

موقعیت : شیراز - اطلسی - پل هجرت
    


باشگاه بدنسازی‌ ولیعصر

اقایان و بانوان /تی ار ایکس ،کراس فیت ،ایروبیک ،بدنسازی ،پیلاتس ،انواع پکیج‌ حجم و لاغری

موقعیت : شیراز - فرهنگ شهر خیابان گودرزی
    


باشگاه تناسب اندام بارمان

موقعیت : زرگری، نبش کوچه 18، ساختمان مدیکا
  


باشگاه بدنسازی اوتانا

موقعیت : شیراز - خیابان زرگری ، روبروی دانشکده علوم قرآنی
  


تناسب اندام بدون تحرک - بای لاین 1

موقعیت : شیراز، خیابان معالی آباد
  


باشگاه تناسب اندام بانوان هیمو جیم

موقعیت : شیراز، ستارخان، مجتمع تجاری بهاران
  


جهت درج نام و اطلاعات کسب و کار خود به صورت رایگان در لیست بالا ( لیست باشگاه های تی ار ایکس TRX در شیراز⭐آپدیت 1402 ) با ما تماس حاصل فرمایید

باشگاه ورزشی تی ار ایکس شیراز

ورزش تی آر ایکس  (TRX) ورزش استقامتی و کششی است که امروزه طرفداران خاص خودش را دارد تمرکز این ورزش بر روی چربی سوزی استقامت و انعطاف بدنی چربی سوزی و عضله سازی  است باشگاه های تی آر ایکس TRX در شیراز به صورت تخصصی آموزش تی آر ایکس را برای عموم فراهم کرده اند ما برای راحتی شما لیستی از بهترین لیست باشگاه های تی ار ایکس در شیراز را فراهم نموده ایم که در بالا می توانید مشاهده نمایید.

ورزش تی ار ایکس در شیراز

ورزش TRX (Total Resistance eXercise) یک نوع تمرین تناسب اندام است که با استفاده از یک سیستم تجهیزات ورزشی به نام TRX انجام می‌شود. این تجهیزات شامل دو دسته نایلونی یا چرمی می‌باشد که به دیوار، درخت، ستون یا سقف محکم متصل می‌شوند. هر دسته دارای دسته و بند های تنظیم طول است. مزایای ورزش با تی آر ایکس شامل افزایش قدرت عضلات، افزایش استقامت، بهبود تعادل و استقامت، تقویت عضلات مرکزی (core)، و امکان انجام تمرینات متعدد بدون نیاز به تجهیزات سنگین می‌شود.

تی ار ایکس بانوان شیراز

ورزش TRX برای بانوان همانند آقایان، یک گزینه عالی برای تمرینات تناسب اندام است. این ورزش به دلیل مزایای مختلفی که ارائه می‌دهد، مخصوصاً در زمینه تقویت عضلات مرکزی ، افزایش قدرت و استقامت، و افزایش انعطاف پذیری، برای بانوان جذابیت دارد. برای شرکت در کلاس تی ار ایکس بانوان شیراز می توانید به لیست بالا مراجعه نمایید تا بهترین باشگاه های تی ار ایکس شیراز را مشاهده کنید. همچنین، توصیه می‌شود که قبل از شروع به هر برنامه تمرینی، با یک مربی یا متخصص تمرینات TRX مشورت کنید تا برنامه متناسب با نیازها و وضعیت فیزیکی شما دریافت نمایید.

لیست باشگاه های تی ار ایکس شیراز

اگر باشگاه تی ار ایکس مورد نظر خود را می شناسید، می توانید اسم باشگاه را در لیست بالا سرچ نمایید و با مشاهده آدرس و شماره تماس، با آنها در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای ارتباط راحت تر به صورت آنلاین از طریق دکمه تماس در واتساپ با این باشگاه های ورزشی تی ار ایکس در تماس باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

بهترین باشگاه تی ار ایکس شیراز

 بهترین باشگاه تی ار ایکس در شیراز، به ویژگی‌هایی مختلفی از جمله موقعیت مکانی، امکانات، مربیان متخصص، برنامه‌های تمرینی و ... بستگی دارد. برای پیدا کردن بهترین باشگاه تی ار ایکس شیراز، بهتر هست ویژگی های زیر را در مد نظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب بهتری در باشگاه ورزشی خود دشته باشید.

  • بررسی امکانات باشگاه: مطمئن شوید که باشگاه از تجهیزات TRX مناسب و فضایی برای انجام تمرینات این نوع ورزش برخوردار است.
  • بررسی مربیان: اطمینان حاصل کنید که باشگاه متخصصین و مربیان با تجربه در زمینه تمرینات TRX دارد.
  • مشاهده نظرات و امتیازها: نظرات و امتیازات افرادی که از این باشگاه استفاده کرده‌اند، می‌توانند شما را در تصمیم‌گیری کمک کنند.
  • آزمایش رایگان: بسیاری از باشگاه‌ها پیشنهاد جلسات آزمایشی رایگان را دارند. از این فرصت استفاده کنید تا با فضا و خدمات آنها آشنا شوید.
  • مقایسه هزینه‌ها: هزینه‌های عضویت و خدمات باشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مطمئن شوید که در مرزهای بودجه شما قرار دارد.

هزینه کلاس تی ار ایکس در شیراز

هزینه کلاس‌های تی ار ایکس در شیراز ممکن است بسته به مکان، شهر، باشگاه یا مربی متغیر باشد. هزینه‌ها معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر مکان قرار گرفتن باشگاه، سطح تجهیزات، مربی ها و برنامه های ورزشی متغیر است. شهریه کلاس تی ار ایکس در شیراز در سایل 1402 معمولا از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.