بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز

بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز را می توانید در این لیست به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها مشاهده کنید و برای انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز به صورت آنلاین مشاوره رایگان دریافت کنید.
بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز

اگر به دنبال کلینیک لیپوماتیک در شیراز هستید در ادامه لیستی از بهترین متخصص لیپوماتیک در شیراز برای شما درج شده است. این لیست به همراه آدرس و شماره تماس آنها می باشد و به راحتی می توانید برای اخذ نوبت اینترنتی یا مشاوره رایگان، به پروفایل آن ها مراجعه فرمایید.

لیپوماتیک شیراز عمل خارج کردن چربی از زیر پوست می باشد، که میتوان در هر ناحیه ای از بدن آن را انجام داد. همچنین میتوان چربی های خارج شده را برای فرم دهی و برجسته سازی سایر نقاط استفاده کرد. برخلاف سایر جراحی های زیبایی، لیپوماتیک در شیراز با درد و خونریزی همراه نیست، به همین دلیل یک روش غیرتهاجمی و کم خطر برای کاهش سایز بدن است. امروزه خیلی از افراد با معضل چاقی روبه رو هستند و قادر به کم کردن سایز خود با ورزش و رژیم های غذایی نمی‌باشند. از این رو به دنبال روش‌هایی برای درمان این مسئله هستند. یکی از این تکنیک‌ها، جراحی لیپوماتیک است که سعی در از بین بردن چربی های اضافه بدن دارد.

جراحی زیبایی دکتر محمدحسین حیدری

موقعیت : برای مراجعه حضوری و تعیین نوبت تماس بگیرید
    


دکتر صفایی

موقعیت : شیراز - بلوار جمهوری
  


دکتر بهزاد علیزاده

موقعیت : شیراز - میدان مطهری
  


مرکز زیبایی برتر

موقعیت : شیراز - فرهنگ شهر
  


دکتر صابر منصوری

موقعیت : شیراز - ستارخان
  


دکتر سعید مرزبان

موقعیت : شیراز -خیابان زند
  


کلینیک نیکو

موقعیت : شیراز -قصردشت
  


جهت درج نام و اطلاعات کسب و کار خود به صورت رایگان در لیست بالا ( بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز ) با ما تماس حاصل فرمایید

بهترین پزشک لیپوماتیک در شیراز

این جراحی از کم عوارض ترین جراحی های لاغری محسوب می شود و شما می توانید جهت انجام آن به لیست بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز مراجعه نمایید.

جراحی لیپوماتیک یکی از انواع جراحی های زیبای اندام و لاغری می باشد که طی آن چربی های تجمع شده در نواحی شکم، باسن، ران پا و پهلو ها را حذف می نمایند و ظاهری زیبا به اندام شما می دهند. برای انتخاب بهترین پزشک لیپوماتیک در شیراز باید مواردی از جمله مجوزهای رسمی جراحی را داشته باشد. همچنین بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز می بایست اسنادی از نمونه های جراحی های پیشین خود در اختیار شما بگذارد و به شما قدرت تصمیم گیری و انتخاب دهد. بهترین کلینیک لیپوماتیک در شیراز می بایست کلیه مراحل اداری را طی کرده و مجوزهای رسمی جراحی های اندام را دارا باشد و از نوین ترین دستگاه ها و شیوه های لیپوماتیک بهترین  در مطب خود استفاده نماید.

عمل لیپوماتیک شکم و پهلو در شیراز

عمل لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از پرطرفدارترین جراحی زیبایی محسوب می شود.برای افرادی که از طریق رژیم غذایی و ورش نتوانسته اند کاهش وزن داشته باشند لیپوماتیک یکی از آخرین و بهترین گزینه مناسب می باشد.  در این روش جراحی، دستگاه لیپوماتیک که دارای یک پمپ تولید باد و مکش می باشد، به فرد کمک می‌ نماید که تمامی چربی های بدن خود را حذف کرده و زیبایی اندام را به دست آورد.

طی جراحی لیپوماتیک، بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز برشی بین دو تا پنج میلی متر بر روی قسمت مشخص شده از بافت چربی ایجاد می نماید تا بتواند لوله کانولا را وارد آن کرده و لایه های چربی زیر پوستی را حذف نماید.

این لوله با چرخش های دورانی در زیر پوست موجب کوچک شدن بافت چربی می شود و پس از آن پمپ تعبیه شده در سر لوله، تمامی چربی های کوچک شده را از بدن خارج و به بیرون پمپاژ می نماید. در این جراحی ابتدا فرد را بیهوش می نمایند و اندام های هدف او را کاملاً استریل می کنند. سپس لوله کانولا را وارد محل های تعیین شده می نمایند و پس از خروج چربی ها آن را به آرامی جدا کرده و دستگاه را بیرون می کشند.

مزایای لیپوماتیک چیست

  • روشی مطمئن و ایمن می باشد.
  • سبب کاهش وزن می شود.
  • نیاز به هیچگونه برش و بخیه در جراحی نیست.
  • پس از پایان جراحی نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان نمی باشد.
  • این جراحی همراه با بی حسی و غیرتهاجمی می باشد.
  • رسیدن به نتیجه مطلوب در کمترین زمان در مقایسه با سایر روش های لاغری
  • احتمال عفونت در این روش بسیار کم است.
  • حذف چربی ها به صورت دائمی و غیر قابل بازگشت می باشد.

عوارض و معایب لیپوماتیک

  • کبودی
  • درد وخونریزی در زمان عمل
  • انسداد رگ های خونی
  • زخم و عفونت پس از جراحی

هزینه لیپوماتیک در شیراز چقدر است؟

بصورت میانگین هزینه عمل لیپوماتیک در شیراز برای نواحی شکم، پهلو و پشت حدود 26 میلیون تومان است. بسته به میزان چربی و پزشک متخصص شما قیمت ها متغیر است.

مراقبت های توصیه شده بعد از لیپوماتیک در شیراز

  • از انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین تا یک ماه پس از لیپوماتیک خودداری نمایید.
  • از رژیم غذایی متناسب با اندام خود پس از لیپوماتیک استفاده نمایید تا دچار افزایش وزن نشوید.
  • تا یک ماه پس از لیپوماتیک، نوشیدنی های الکلی و دخانیات ممنوع می باشد.
  • تا 72 ساعت پس از انجام لیپوماتیک نباید بنشینید؛ زیرا پوست شما چروک شده و بد شکل می شود.
  • برای جلوگیری از افتادگی پوست از گن های مخصوص پس از لیپوماتیک استفاده نمایید.
  • محل زخم ها را ضدعفونی کرده تا دچار عفونت نشوید.
  • سعی کنید تا چند هفته پس از لیپوماتیک به استخر نروید.
  • هنگام خواب به گونه‌ ای دراز بکشید که به اندام های جراحی شده فشاری وارد نشود

در این پست سعی داشتیم لیست جراح لیپوماتیک خوب در شیراز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با استفاده از آن ها زیبایی را به اندام خود باز گردانید. مراجعه به بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز اهمیت ویژه‌ای در کاهش عوارض این جراحی دارد، پس در انتخاب جراح خود دقت کافی داشته باشید.