مراکز میکرونیدلینگ و میکرودرم در شیراز

در لیست زیر بهترین مراکز میکرونیدلینگ و میکرودرم در شیراز با شماره تماس و آدرس آنها را می توانید مشاهده کنید. میکرودرم و میکرونیدلینگ یکی از روش های کارآمد برای جلوگیری از چین چروک، رفع لک و جای جوش می باشد.
مراکز میکرونیدلینگ و میکرودرم در شیراز

در این مطلب شاهد لیستی از مراکز میکرونیدلینگ و میکرودرم در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها می باشید. می توانید به راحتی با مشاوره رایگان و مقایسه این مراکز با یکدیگر بهترین کلینیک میکرونیدلینگ در شیراز را انتخاب کنید. 

خوشبختانه پیشرفت علم، باعث به وجود آمدن روش‌هایی موثر برای جوان‌سازی پوست و رفع آثار زخم و لک و جوش و آکنه شده است. میکرونیدلینگ روشی است که شامل استفاده از سوزن های باریک جهت ایجاد صدها حفره بسیار نازک روی پوست است . انجام میکرونیدلینگ در شیراز می تواند اکثر مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، جای زخم های قشر خارجی پوست را درمان کند.

کلینیک دکتر فراز قانونی

ویزیت و مشاوره پوست و مو، جراحی/تزریق ژل و بوتاکس درنقاط مختلف صورت و زیربغل/میکرونیدلینگ/مزوتراپی جهت جوان سازی واز بین بردن چروک ناحیه صورت و انواع ریزش مو /رفع غبغب/پاکسازی صورت/پلاسما (پلکسر ) بینی - برداشت انواع زگیلهای پوستی

موقعیت : شیراز - ستارخان
دریافت نوبت اینترنتی   مشاوره آنلاین    


مرکز زیبایی النا

ارایه خدمات زیبایی در زمینه های : بوتاکس با مواد کانادایی، انگلیسی و ایرانی (مصپورت و دیسپورت عالی)/ میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ با مواد بی بی گلو ، روشن شدم پوست و کرم پودر دائم ، جوابدهی عالی / تزریق ژل و فیلر به لب، خط لبخند، خطوط عمیق پیشانی، گونه، چانه و زاویه سازی صورت با ژل های با کیفیت و هیالورونیک اسید اصل / چال گونه و لیفت ابرو با مواد گیاهی و با کیفیت. / آموزش و خدمات تکنیک پوست کره ای همراه با ارائه مدرک بین المللی.

موقعیت : معالی آباد - مجتمع پارمین
    


کلینیک درمان چاقی و زیبایی نیک

انجام کلیه خدمات تخصصی پوست : فیشال و پاکسازی تخصصی / لایه برداری و روشن سازی عمیق صورت و گردن / لایه برداری و روشن سازی بدن به همراه انواع ماسک های لایه بردار قوی و مغذی / *میکرونیدلینگ +مزوتراپی جهت بر طرف کردن چین و چروک و لک و کک و مک های صورت/ کلیه خدمات با برند forever و زیر نظر پزشک متخصص صورت می پذیرد .

موقعیت : شیراز - قصرالدشت بین قم آباد و زرگری
    


درمانگاه کیمیا

تزریق ژل سفارش اروپا لب/ چانه / گونه/ زاویه سازی فک / خط اخم / خط لبخند / بوتاکس کانادایی / میکرونیدلینگ / مزوتراپی مو / کلیه خدمات توسط پزشک انجام می شود.

موقعیت : شیراز - چهارراه بنفشه
    


کلینیک پزشکی زیبایی dream beauty

خدمات: پلاسما جت / میکرونیدلینگ / مزوتراپی / مزووایت / میکرودرم و پاکسازی کامل صورت

موقعیت : شیراز- ستارخان
    


کلینیک شاه سلطنه

خدمات پوست / مو و زیبایی

موقعیت : شیراز - ستارخان
    


جهت درج نام و اطلاعات کسب و کار خود به صورت رایگان در لیست بالا ( مراکز میکرونیدلینگ و میکرودرم در شیراز ) با ما تماس حاصل فرمایید

بهترین کلینیک میکرونیدلینگ در شیراز

کلینیک هایی که در فهرست بالا معرفی شده اند، در شهر شیراز تحت نظر پزشک متخصص به انجام میکرونیدلینگ مشغول هستند. شما می توانید با دیدن عکس های قبل و بعد از میکرونیدلینگ با اطمینان بیشتری کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انجام میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ یک راهکار مدرن برای بهبود بافت پوست و از بین بردن جای جوش و آکنه است. در این روش غیرتهاجمی در عرض چند دقیقه پوست شما جوان‌تر می‌شود و درخشندگی پوستتان به طرز شگفت‌انگیزی افزایش پیدا می‌کند. این موضوع به دلیل تحریک پوست به تولید کلاژن بیشتر ایجاد می‌شود و ظاهر جوان، سالم و زیبا به پوست شما می‌بخشد. اما میکرونیدلینگ به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و هر یک از این روش‌ها می‌توانند به نوعی به بهبود وضعیت پوست شما کمک کنند.

میکرونیدلینگ با استفاده از دستگاه مخصوص میکرونیدلینگ انجام می‌شود. این دستگاه دارای سوزن‌های بسیار ریز و ظریفی است که بعد از قرار گرفتن بر روی پوست در آن سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند. این سوراخ‌ها فضایی برای وارد کردن داروهای درمانی فراهم می‌کنند. این داروها که دوز و نوع آن‌ها با توجه به شرایط فرد بیمار و نوع آسیب پوستی او تعیین شده‌اند، از طریق روزنه‌های ایجاد شده وارد لایه‌های پوست می‌شوند و با تحریک سلول‌های پوستی فرایند ترمیم و بازسازی آن را آغاز می‌کنند.

 داروهای مورداستفاده در این روش معمولا حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید هستند. موادی که به تحریک سلول‌های پوستی کمک می‌کنند و روند تولید کلاژن و بازسازی پوست را تسریع خواهند کرد.

مزایا و فواید میکرونیدلینگ صورت در شیراز

  • جوان کننده
  • درمان آفتاخب سوختگی
  • بستن منافذ باز پوست
  • ضد پیری
  • جذب بهتر محصولات پوستی
  • جلوگیری از جوش صورت
  • عوارض کمتر نسبت به لیزر درمانی

مراکز میکرودرم در شیراز

در فهرست بالا بهترین مراکز میکرودرم در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها را می توانید مشاهده کنید. می توانید برای مشاوره رایگان و انتخاب بهترین مراکز میکرودرم در شیراز آنها را باهم مقایسه کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

میکرودرم در شیراز

هنگامی که شما برای رسیدگی به پوست خود به مراکز زیبایی و متخصصین زیبایی مراجعه می کنید اگر گزینه انتخابی شما انجام میکرودرم باشد، پزشک متخصص با بررسی پوست شما و تعیین میزان لک، جای جوش، تیرگی پوست، چین چروک و... کار با دستگاه میکرودرم آبریژن را برای شما شروع می کنند.

خیلی‌ها می‌پرسند که میکرودرم چیست ؟ ‌ میکرودرم ابریژن دستگاهی جهت رفع چین و چروک پوست، رفع کک و مک و کلیه لکه‌های غیرمادرزادی پوست، رفع جای جوش، کاهش سوراخ های ریز پوست و منافذ پوستی، جوانسازی و شفاف سازی پوست، براق کنندگی و برگشت خاصیت کشسانی پوست، خارج کردن جوش های سر سیاه و سر سفید از پوست استفاده می شود.

فواید میکرودرم :

  • از بین بردن لکه های پوست بر اثر بالا رفتن سن
  • از بین بردن لکه سیاه پوست
  • روشن شدن پوست صورت
  • روشن شدن پوست زیر بغل و کشاله ران
  • لایه برداری و پاکسازی پوست
  • کاهش چین چروک زیر پوست مثل چین چروک اطراف چشم
  • کاهش منافذ پوست
  • کاهش سوراخ ریز
  • افزایش غلظت کلاژن پوست

عوارض میکرودرم چیست

  • کبودی
  • حساسیت در برابر آفتاب
  • قرمزی پوست
  • خشکی پوست
  • ساییدگی خفیف پوست
  • تبخال
  • درد و سوزش

هزینه انجام میکرودرم در شیراز چقدر است ؟

هزینه میکرودرم در شیراز برای هر فرد می تواند بر اساس جلساتی که متخصصین زیبایی بر اساس رنگ پوست، میزان چین چروک، میزان لک و... برای شما تعیین می کنند متفاوت باشد اما هزینه انجام این کار حدودا از 800 هزار تومان برای هر جلسه شروع می شود.

چند جلسه میکرودرم لازم است؟

به طور کلی فاصله جلسات میکرودرم از 1 تا 4 هفته بنا به تشخیص پزشک و براساس نوع مشکل مراجعه کننده متغیر می‌باشد.