مراکز تزریق ژل بوتاکس شیراز

فهرست زیر که برای شما عزیزان تهیه کردیم نمایش دهنده بهترین مراکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز به همراه آدرس وشماره تلفن آن ها می باشد
مراکز تزریق ژل بوتاکس شیراز

امروزه پزشکان برای رفع جای چین و چروک و رفع خط اخم و ... تزریق  ژل و بوتاکس را پیشنهاد میکنند اما از جمله سوالاتی که در این ضمینه ذهن افراد را به خود مشغول کرده است این است که  قیمت تزریق ژل بوتاکس در شیراز؟ عوارض تزریق ژل و بوتاکس ؟ بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز ؟ برای یافتن پاسخ تمام این سوالات ما مشاوره از بهترین مراکز پوست شیراز را به این افراد پیشنهاد میکنیم  که لیست برخی از بهترین مراکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز در زیر فراهم شده است 

اگر قصد انجام بوتاکس دارید و می‌خواهید با بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز آشنا شوید یا به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستید، این مقاله برای شما است.

کلینیک زیبایی دکتر امامی

کلینیک تخصصی زیبایی و درمان قطعی زگیل تناسلی دکتر امامی در شیراز معالی آباد
کلیه خدمات زیبایی توسط پزشک ویا زیر نظر پزشک در کلینیک زیبایی انجام میگیرد.
زیبایی خودتان را در محیط غیر از کلینیک زیبایی به خطر نیاندازید.
مشاوه زیبایی و سلامت ۲۴ ساعته در چت و تماس تلفنی
کاشت مو ی سر ابرو و ریش با جدیدترین متد روز دنیا
زیر نظر پزشکان مطرح شیرازی با سابقه بیش از ۱۰ سال
لیزر مو های زائد با قوی ترین دستگاه های ۲۰۲۲
دایود۴۹۰ الکس۵۹۰ و کندلا۷۹۰
الکترولیز مو های سفید۶۵
برداشتن خال های قدیمی و کک و مک های پوستی۵۰
ضایعات پوستی زیگیل و میخچه از صورت و بدن۲۰۰
درمان قطعی زیگیل تناسلی خانم ها و آقایان۱۵۰
با راهکار های سه گانه لیزر آر اف فرکشنال و کرایوو
درمان قطعی و تضمینی ریزش مو۶۰۰
بوتاکس مصپورت ۷۰۰و دیستون ۵۰۰تضمینی با ماندگاری بالا
رفع دائمی چین و چروک و کک و مک های پوستی صورت و بدن۳۰۰
ژل لب ژل گونه و زاویه سازی صورت۷۰۰ الی ۲.۷۰۰
روشن سازی پوست نواحی مختلف صورت و بدن۶۰۰
اصلاح فرم بینی و لیفت ابرو۷۰۰
رفع دائمی گودی و کبودی زیر چشم ۲۵۰۰
برداشتن پف پشت پلک ۷۰۰۰
فیشیال تخصصی و پاکسازی پوست۵۰۰
با سه شعبه در شرق و غرب و مرکز شیراز

موقعیت : معالی آباد خیابان رهبر ماه کوچه یک
منقضی شده


کلینیک دکتر شمسا

مشاوره حضوری توسط پزشک به صورت رایگان. ارائه انواع خدمات زیبایی ، زاویه سازی گونه ، مزوتراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ،لیزر ، جوان سازی پوست و ...

موقعیت : شیراز -معالي اباد
دریافت نوبت اینترنتی   مشاوره آنلاین    


کلینیک دکتر فراز قانونی

ویزیت و مشاوره پوست و مو، جراحی/تزریق ژل و بوتاکس درنقاط مختلف صورت و زیربغل/میکرونیدلینگ/مزوتراپی جهت جوان سازی واز بین بردن چروک ناحیه صورت و انواع ریزش مو /رفع غبغب/پاکسازی صورت/پلاسما (پلکسر ) بینی - برداشت انواع زگیلهای پوستی

موقعیت : شیراز - ستارخان
دریافت نوبت اینترنتی   مشاوره آنلاین    


کلینیک طب نوین

تزریق ژل و بوتاکس
لیفت صورت و بدن
لیزر
لاغری با دستگاه کرایو،اندرمولوژی،آراف،کویتیشن
جوانسازی پوست تمام نواحی بدن
مزوتراپی
پی آرپی
میکرونیدلینگ
آبرسانی عمقی پوست
هایفو
آر اف لیفت
آر اف کویتیشن
همه این خدمات توسط افراد مجرب در کلینیک طب نوین میتوتنید جهت رزرو نوبت با شماره زیر در ارتباط باشید

منقضی شده


جهت درج نام و اطلاعات کسب و کار خود به صورت رایگان در لیست بالا ( مراکز تزریق ژل بوتاکس شیراز ) با ما تماس حاصل فرمایید

بهترین کلینیک بوتاکس در شیراز کجاست؟

 از کاربردهای تزریق ژل و بوتاکس این است که باعث می شود چین و چروک صورت را از بین ببرد و اینکه می تواند از طریق تزریق ژل باعث حجیم سازی لب ها و گونه شوید و همچنین زاویه سازی صورت انجام گیرد. همانطور که می دانید کلینیک‌های بسیاری هستند که در زمینه تزریق ژل و بوتاکس و ارائه خدمات زیبایی در شیراز مشغول به فعالیت می‌باشند، در نتیجه پیدا کردن یک کلینیک زیبایی و یا بهترین دکتر با چنین خصوصیاتی کاری سخت و زمان‌بر است. 

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس شیراز باید دارای ویژگی‌هایی باشند که بتوان آن‌ها را از سایر دکتر ها مجزا ساخت. دارای مجوز و مدارک رسمی برای انجام این کار باشد، سابقه کافی برای انجام این کار را داشته باشد و مراجعین قبلی رضایت کامل از کلینیک تزریق بوتاکس داشته باشند.

کاربردهای تزریق ژل

اسید هیالورونیک و کلاژن دو ماده‌ای هستند که باعث نرمی و جوان ماندن پوست صورت می‌شوند. با افزایش سن میزان این دو ماده در پوست کاهش می‌یابد و صورت شادابی خود را از دست می‌دهد. برای برگرداندن زیبایی چهره باید اسید هیالورونیک یا کلاژن به آن تزریق شود. این دقیقا همان کاری است که تزریق ژل انجام می‌دهد.

مهمترین کاربرد تزریق ژل در پوست، پرکردن چین ها و چاله های عمیق در پوست است مثلاً خط خنده، خط غم یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاهی چین های عمیق اطراف چشم. در زیر کاربرد های مهم تزریق ژل را مشاهده خواهید کرد.

  • فرم‌دهی صورت در نواحی گونه، بینی و لب
  • زاویه سازی فک و چانه
  • رفع خطوط پیری ظریف روی صورت
  • از بین بردن چین و چروک یا ناهمواری‌های روی صورت
  • درمان لاغری صورت
  • پر کردن فرورفتگی‌های صورت یا گودی‌های مربوط به اسکار و جای زخم
  • خوش فرم کردن صورت و مشخص‌تر کردن خطوط و انحناهای ظریف صورت
  • بزرگ و برجسته کردن لب‌های باریک

تزریق ژل بینی شیراز

تزریق ژل به گودی بینی برای بینی هایی که دچار انحراف و یا شکستگی های جزئی می باشند برای پر کردن قسمت های از بینی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین همه افرادی که بینی طبیعی دارند و یا عمل جراحی بینی انجام داده‌اند می‌توانند از روش تزریق ژل بینی برای اصلاح عیوب ظاهری استفاده کنند.

در فرایند تزریق ژل یک پرکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این پرکننده می‌تواند انواع مختلفی از ژل باشد. اما به طور معمول از هیالورونیک اسید برای این کار استفاده می‌شود. تزریق انواع پرکننده‌ها به بینی می‌تواند در موارد بسیاری جایگزین جراحی‌های غیر ضروری شده و شما را به نتیجه دلخواه برساند.

برای انجام این کار ابتدا بینی با استفاده از برخی پمادهای بی‌حسی یا تزریق داروهایی مانند لیدوکایین بی‌حس خواهد شد. سپس مقدار مناسبی از پرکننده با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به زیر پوست بینی تزریق خواهد شد. این فیلرها معمولا اسید هیالورونیک هستند. 

تزریق ژل چانه شیراز

چانه هم تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره دارد. در این روش بدون نیاز به جراحی و بیهوشی به چانه حجم داده می‌شود. تزریق فیلر به چانه با اصلاح فرم صورت، زیبایی بیشتری به چهره شما می‌دهد. در صورت داشتن چین و چروک در این ناحیه یا عدم تقارن، با تزریق ژل قابل اصلاح می‌باشد. 

تزریق ژل زیر چشم شیراز

بعضی افراد به صورت ژنتیکی بافت زیر چشم کمتر، تیره‌تر و یا نازک‌تری نسبت به بقیه دارند. گاهی مواقع هم این سیاهی و گودی به علت استفاده زیاد از عینک و دلایل دیگر ایجاد می‌شود. در هر صورت، تزریق فیلر زیر چشم، چارۀ کار است. نتیجه اقداماتی مانند تزریق فیلر زیر چشم، تا حد بسیار زیادی به مهارت پزشک مربوط می‌شود. به همین دلیل دقت کافی برای انتخاب بهترین مراکز تزریق ژل زیر چشم، اهمیت زیادی دارد. 

تزریق ژل خط خنده در شیراز

یکی از دلایل ایجاد خطوط در قسمت های کناری دهان و بینی افزایش سن می باشد که به صورت خطی عمیق و بلند مشاهده می‌شود.  این خطوط را خط خنده می نامند که به مرور زمان در چهره ایجاد می شود و سبب جداسازی لب ها از گونه ها خواهد شد.  افرادی که با این مشکل مواجه هستند می توانند تزریق را به عنوان کم عارضه ترین روش درمانی مورد استفاده قرار دهند .

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک داروی تزریقی است که وارد شدن آن به عضلات زیر پوست، موجب از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهد شد. بوتاکس را نوعی سم می‌دانند که از باکتری کلستریدیوم تولید می‌شود و با فلج عضلات ناحیه مورد نظر، چین و چروک روی پوست را از بین می‌برد. امروزه تزریق بوتاکس پرطرفدارترین مداخله زیبایی است که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و با ایجاد فلج نسبی و موقت عضلات صورت باعث صاف شدن چین و چروک‌های صورت و ایجاد ظاهری جوان‌تر در افراد می‌شود.

کاربردهای بوتاکس

  • درمان سردردهای مزمن میگرنی
  • قرینه کردن دو طرف صورت
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان اسپاسم عضلات صورت و گردن
  • درمان پریدن پلک
  • درمان انحراف چشم
  • از بین بردن اسکارهای دردناک
  • درمان و کاهش تعریق بیش از حد نواحی ختلف بدن مانند کف دست‌ها یا زیر بغل
  • کمک به درمان مثانه بیش فعال
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
  • بالا بردن ابروها
  • درمان افتادگی گوشه‌های لب و نوک بینی
  • کاهش خطوط ایجاد شده در گردن
  • حذف چین و چروک چانه
  • از بین بردن خط اخم
  • درمان خط خنده

بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

تزریق ژل و بوتاکس یکی از خدمات زیبایی است که حتما باید توسط پزشک متخصص انجام می شود. شیراز رویداد در انتخاب بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس برای شما امکان مشاورۀ رایگان فراهم کرده است. با کلیک بر روی دکمۀ مشاوره رایگان می‌توانید با مشاوران آنها به راحتی ارتباط برقرار نمایید.

بهترین مارک های بوتاکس

  • دیسپورت (Dysport)
  • نورونوکس (Neuronox)
  • مصپورت (Masport)
  • زئومین (Xeomin)

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس بسته به برند انتخابی شما و همچنین آناتومی بدن اثرات مختلفی دارد. بوتاکس بسته به تزریقات قبلی بین 3 تا 6 ماه به ماندگاری خواهد داشت و به طور متوسط هر 3 تا 7 ماه یکبار نیاز به تمدید دارد.