کاشت ناخن در شیراز

در این پست برای راحتی شما لیستی از بهترین مراکز کاشت ناخن در شیراز را تهیه کردیم که به همراه آدرس و شماره تماس آنها در اختیار شما قرار می دهیم. اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز کاشت ناخن در شیراز میگردید به راحنی می توانید مراکز کاشت ناخن را جستجو کنید
کاشت ناخن در شیراز

این روز ها داشتن دستانی زیبا یکی از دغدغه های افراد به خصوص خانم هاست . کاشت ناخن , ژلیش ,  پدیکور و مانیکور , پارافین تراپی و ... برخی از علاقه مندهای خانم هاست که زیبایی خاصی به دستان هدیه میدهد. اما کاشت ناخن انواع مختلفی دارد و ممکن است در برخی موارد باعث اسیب به انگشتانتان شود پس بهتر است بهترین مراکز کاشت ناخن در شیراز را انتخاب کنید.

بهترین مرکز کاشت ناخن شیراز

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز کاشت ناخن در شیراز میگردید، در وب سایت شیراز رویداد می توانید لیست مراکز کاشت ناخن شیراز را مشاهده کنید و با مشاهده اطلاعات و مقایسه آنها با یکدیگر انتخاب بهتری داشته باشید.

یک ناخن کار خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که آن را از بقیه متمایز کند. برخی از ویژگی های بهترین مرکز کاشت ناخن در شیراز عبارت اند از: ناخن کار باید توانایی هماهنگی بین انواع طرح ناخن با فرم دست شخص را داشته باشد، مواد مرغوب و مناسب تهیه کند، وسایلی که مستقیم با ناخن شما در تماس هست را به خوبی ضدعفونی کند و طراحی ناخن را بلد باشد.

سالن زیبایی اپال

موقعیت : صدرا، فاز 1، بلوار پاسدارن، روبروی اکو پارک، ساختمان تندیس، طبقه سوم، واحد 2
      


سالن زیبایی فرشیده

موقعیت : شیراز، قدوسی غربی، نبش محلاتی جنوبی - حد فاصل املاک میلیارد و بانک اقتصاد نوین، ساختمان سینا - طبقه اول- واحد 101
      


سالن زیبایی شادن

موقعیت : شعبه 1 : شیراز، جنب استخر انقلاب، نبش ابیوردی 2، کوچه 2، ساختمان نسیم امید، طبقه 4
      


سالن زیبایی چهل گیسو

موقعیت : شیراز، عفیف آباد، کوچه 4، ساختمان استاربن، طبقه دوم، واحد 2
      


آموزشگاه و آرایشگاه مروارید سفید

موقعیت : شیراز، شهرک پرواز، خیابان شهید بابایی، نبش کوچه 5
      


سالن زیبایی سارا افقهی

موقعیت : شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه 3
    


آرایشگاه و سالن زیبایی الهه ناز

موقعیت : شیراز، قدوسی شرقی - ابتدای صداسیما- ساختمان الهه ناز
      


اسپا رزبرگ

موقعیت : شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 8، ساختمان زانوس، واحد 3
      


آوا اسپا

موقعیت : شیراز، معالی آباد، مجتمع تجاری اداری آرین، طبقه 4، واحد 5
      


اسپا آریا چهر

موقعیت : شیراز، قدوسی غربی، کوچه 3، اول کوچه سمت چپ، فرعی اول، ساختمان رادیکال
    


مرکز زیبایی وندا

موقعیت : شیراز، ستارخان، نبش کوچه 12، طبقه سوم بیروت
  


جهت درج نام و اطلاعات کسب و کار خود به صورت رایگان در لیست بالا ( کاشت ناخن در شیراز ) با ما تماس حاصل فرمایید

خدمات ناخن چه مواردی را شامل می شود؟

خدمات ناخن فقط به کاشت ناخن خلاصه نمی شود. امروزه در مراکز کاشت ناخن کارهای دیگری از جمله موارد زیر در کلینیک ها انجام می شود:

  • کاشت ناخن
  • لمینت ناخن
  • ژلیش ناخن
  • کاور ناخن
  • ترمیم ناخن
  • طراحی ناخن
  • مانیکور
  • پدیکور

کاشت ناخن چیست؟

به طور کلی کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد.

هزینه کاشت ناخن در شیراز چقدر است؟

 با توجه به کیفیت متریال مصرفی، دستمزد ناخنکار، نوع کاشت و … هزینه این کار متفاوت است. به صورت کلی هزینه کاشت ناخن در شیراز در سال 1402 بین 300 تا 500 هزار تومان و هزینه ترمیم کاشت ناخن 200 تا 300 متغییر است.

مزایای کاشت ناخن

کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است. همچنین مزایای کاشت ناخن برای کسانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارند یا ناخن های بد فرم و شکننده ای دارند مناسب است.

روش ها کاشت ناخن

  • کاشت قالبی
  • کاشت پودری
  • کاشت ژله ای
  • کاشت میکس

لمینت ناخن چیست

لمینت به طور کلی به یک روکش نازک گفته می شود که برای محافظت از لایه زیرین خود و زیبایی بیشتر آن استفاده می شود و برای موارد مختلفی کاربرد دارد. تمام مواد روی ناخن طبیعی زده شده و سطح آن را کاور می کند. عملکرد اصلی لمینت ترمیم سطح ناخن است. این ترمیم شامل تسطیح، تغذیه با مواد معدنی و ویتامین ها است. افرادی که مشکلات مختلف مانند ناهمواری، خشکی و شکنندگی ناخن را تجربه می کنند، می توانند از این روش استفاده کنند.

مزایای لمینت ناخن

از فواید لمینت ناخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسبت به کاشت ناخن بسیار سبک تر و طبیعی تر است.
  • قابلیت لمس ناخن را حفظ می کند.
  • سرعت انجام آن بیشتر است.
  • باعث تقویت و ترمیم سطح ناخن می شود و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • با وجود نازکی و قابلیت انعطافی که دارد، به راحتی شکسته نمی شود.
  • می توانید ظاهر طبیعی ناخن ها را حفظ کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید از انواع لاک برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید.

ژلیش ناخن چیست

ژلیش ناخن همان لاک ژل ناخن است . لاک ژل‌ها معمولا در سه مرحله روی ناخن انجام می‌شوند: ژل بیس، ژل رنگی و تاپ ژل. لاک ژل برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود، اما گاهی روی ناخن‌های کاشت هم قابل استفاده خواهد بود.ژلیش ناخن با جریان هوا خشک نمی‌شود و با دستگاه بو وی یا LED خشک و انجام می شود .

امیدواریم توانسته باشیم بهترین ناخن کارهای شیراز را در این لیست جمع کنیم. در صورتی که شما نیز سالن زیبایی با خدمات کاشت ناخن حرفه ای و خوش قیمت می شناسید به ما معرفی کنید!