آشنایی با خانه سنتی و تاریخی پرهامی | دومین خانه تاریخی شهر شیراز

آشنایی با خانه سنتی و تاریخی پرهامی | دومین خانه تاریخی شهر شیراز

خانه تاریخی پرهامی در کوچه پس کوچه های بافت های قدیمی شهر شیراز قرار دارد. یکی از دغدغه های مسافران همیشه یافتن محل اقامت مناسب است. معمولا همه ما عادت کردیم قبل سفر هتل های مقصد رو چک کنیم و اصلا متوجه نیستیم خود تجربه اقامت میتواند بخشی از مهم ترین و لذت بخش ترین خاطرات سفرمان باشد. مثلا اقامت در دل یه خانه تاریخی و سنتی، تجربه ای که باعث شده است تا توریست های زیادیرا به این خانه جذب کند و چند روزی در آن اقامت کنند و بر عکس هتلهای بزرگ و پر زرق و برق، روح زندگی و انرژی مثبت در این خانه جریان دارد. خانه ای سنتی در بافت تاریخی شهر شیراز که یکی از زیباترین خانه های تاریخی و البته دومین خانه تاریخی شهر که امکان اقامت را برای مسافران فراهم کرده است. این خانه در محله ی گود عربان یا به قول خود شیرازی ها گود عربون در خیابان لطفعلی خان قرار گرفته. این خانه دسترسی راحتی به دیگر جاذبه های زیبای شهر شیراز از جمله مسجد نصیر الملک و وکیل دارد.

امکانات خانه پرهامی شیراز

خانه پرهامی شیراز تمامی امکاناتی که میهمانان داخلی و حتی خارجی برای اقامت چند روزه خود در شیراز به آن نیاز دارند را فراهم کرده است. در حال حاضر این خانه  دارای 6 اتاق با تخت ، میز ،برق و ... می باشد. آقای پرهامی که مدیریت خانه پرهامی شیراز را به عهده دارد به تازگی خبر از اضافه شدن خانه ای جدید به این مجموعه را داده است که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

در کف اتاق های خانه از قالیچه ها و گلیم های رنگارنگ با طرح های سنتی استفاده شده است  و پنجره های رنگی اتاق ها، به بازی نور بر این قالیچه ها و دیوارهای اتاق ها می پردازند.